ROMANIA
JUDETUL CALARASI
PRIMARIA COMUNEI FRUMUSANI
A N U N T
Primăria Comunei Frumușani organizează la sediul Primăriei Comunei Frumușani, Jud. Călărași examen pentru promovare în clasă a unor funcționari publici de execuție din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Frumușani, după cum urmează:
- un funcționar public de execuție – consilier clasa I, grad profesional asistent - din cadrul Compartimentului registrul agricol;
I. Condiții de participare la examenul de promovare în clasă a funcționarilor publici:
Candidații trebuie să îndeplinească cumulativ, condițiile prevăzute la art.481 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările si completările ulterioare
a) Să dobândească, ulterior intrării în corpul funcționarilor publici, o diplomă de studii de nivel superior, în specialitatea în care își desfășoară activitatea sau într-un considerat util pentru desfășurarea activității de către conducătorul instituției;
b) Să nu aibă o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile Codului administrativ.
II. Examenul constă în 3 etape succesive :verificarea existenței cererii de înscriere la examenul de promovare în clasă aprobată de conducătorul instituției, proba scrisă și interviul
- Promovarea fiecărei probe se face ca urmare a obținerii punctajului minim de 50 de puncte.Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susținerea interviului
- Punctajul final necesar pentru promovarea examenului este de minimum 100 de puncte și se obține prin cumularea punctajului la fiecare dintre probele prevăzute.
III. Examenul se va desfășura la sediul Primăriei Comunei Frumușani din strada Principală, nr.81, sat Frumușani, comuna Frumușani, județul Călărași, după cum urmează:
- perioada 12.09.2023-18.09.2023 : perioada de depunere a dosarelor;
- 19.09.2023 :aducerea la cunoștință publică a rezultatului etapei de verificare a dosarelor;
- 28.09.2023, ora. 10.00:susținerea probei scrise;
- 28.09.2023: aducerea la cunoștință publică a rezultatului probei scrise;
- 28.09.2023, ora 14.00: susținerea interviului;
- 28.09.2023: aducerea la cunoștință publică a rezultatul interviului, respectiv al examenului.
Observații: după susținerea fiecărei etape, candidații vor avea dreptul de a depune contestații (dacă este cazul). Orice decalare de la programul menționat mai sus se va aduce la cunoștința candidaților și a membrilor comisiilor.
IV. Pentru înscriere la examen, dosarul fiecărui candidat trebuie să conțină:
- cererea de înscriere la examenul de promovare în clasă;
- diploma de studii de nivel superior /adeverința, în specialitatea în care își desfășoară activitatea sau într-un domeniu considerat util pentru desfășurarea activității de către conducătorul instituției;
- adeverință eliberată de persoana responsabilă cu activitatea de personal din cadrul instituției în vederea atestării situației disciplinare a funcționarului public, în care se menționează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancțiune disciplinară, care să nu fi fost radiată.
La depunerea cererilor de înscriere și a dosarelor, candidații urmează să prezinte secretariatului comisiei de organizare a examenului și documentele originale,unde este cazul, pentru verificarea conformității.
Cererile de înscriere, împreună cu dosarele persoanele se vor depune la sediul Primăriei Comunei Frumușani din strada Principală, nr.81,sat Frumușani, comuna Frumușani, județul Călărași.
Date de contact: Consilier juridic d-na Sârbu Elena, tel/fax 0242.516.012, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.,
Bibliografie examen promovare în clasă a funcționarilor publici:
1. Constituția României;
2. Codul Administrativ aprobat prin Ordonanța de Urgență a Guvernului României nr. 57 din 03.07.2019;
3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Ordonanța nr. 28 din 27 august 2008 privind registrul agricol, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Hotărârea nr. 985 din 27 decembrie 2019 privind registrul agricol pentru perioada 2020 – 2024;
7. NORME TEHNICE din 23 ianuarie 2020 privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024 aprobat de Ordinul 25/2020;
8. LEGE nr. 17 din 7 martie 2014 privind unele măsuri de reglementare a vânzării terenurilor agricole situate în extravilan şi de modificare a Legii nr. 268/2001 privind privatizarea societăţilor ce deţin în administrare terenuri proprietate publică şi privată a statului cu destinaţie agricolă şi înfiinţarea Agenţiei Domeniilor Statului, cu modificările și completările ulterioare.
- Candidații vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilită în vederea susținerii concursului inclusiv republicările, modificările şi completările acestora.
VICEPRIMAR CU ATRIBUȚII DE PRIMAR
ION MARIAN