0242516012
office@primaria-frumusani.ro
Luni - Vin 09:00 - 14:00 program de lucru cu publicul
Login
Sign Up
Primăria Frumușani
Comuna Frumusani
Date Geografice
Localizare
Relief
Clima
Populatia
Asistenta medica
Date istorice
Informatii utile
Situatia actuala
Agricultura, silvicultura si dezvoltare rurala
Infrastructura si mediu
Turism
Educatie si cultura
Galerie Frumusani
Galerie Primarie
Cetateni de onoare
Evenimente
Despre
Legislatie
Conducere
Lista persoanelor din conducere
Agenda conducerii
Organizare
Regulament de organizare si functionare
Organigrama
Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
Guvernanta corporativa a intreprinderilor publice
Cariera - anunturile posturilor scoase la concurs
Programe si strategii
Rapoarte si studii
Rapoarte
Studii
Edilii nostri
Alesi locali
Atributii
Functionari publici
Primarul
Atributii
Declaratii
Mesaj
Comisii de specialitate
Proiecte
Portofoliu de proiecte
Strategia de dezvoltare
Obiectivele strategiei de dezvoltare
Planul de dezvoltare durabila
Viziunea comunitara
Reglementari
Informații interes public
Anunturi importante
Chestionar furnizare servicii -Anexa II
Solicitare informatii. Legislatie
Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget din toate sursele de venit
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei1
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Situatia anuala a finantarilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fara scop patrimonial
Bilanturi contabile
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000€
Contractele de achizitii publice cu valoare de peste 5000€
Documente privind executia contractelor
Anunturi si oferte
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Declaratii de avere si de interese
Comisia paritara
Protectia datelor cu caracter personal
Concursuri
Taxe
Impozite si taxe
Plati
Transparența decizională
Proiecte acte normative aflate in consultare publica 2019-2023
Formular pentru colectarea de propuneri, opinii si recomandari
Registrul pentru consemnarea si analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandarilor
Dezbateri publice
Consultari interministeriale
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate
Sedinte publice/anunturi/minute
Raport evaluare implementare Legea nr.52/2003
Perosana responsabila pentru relatia cu societatea civila
Registrul asociatiilor, fundatiilor si federatiilor luate in evidenta de institutie
Hotarari Consiliu Local
Alte informatii
Integritate institutională
Cod etic
Lista cuprinzand cadourile primite
Mecanismul de raportare a incalcarilor legii
Declaratia privind asumarea unei agende de integritate organizationala
Planul de integritate
Servicii și compartimente
Urbanism
Autorizatii si certificate
Planuri urbanistice
Nomenclator Stradal
Formulare si cereri
Registrul Agricol
Publicații si oferte Legea nr.17 - extravilan
Rapoarte statistice
Cadastru si Agricultură
Financiar-contabil
Taxe si impozite
Publicații, somații și executări silite
Starea civila
Juridic si resurse umane
Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență
Administrativ
Cultură
Utilități Publice
Acte necesare
Arhiva articole
Alegeri locale
Contact
Datele de contact ale autoritatii
Relatii cu presa
Programul de functionare
Program de audiente
Petitii
Email institutie
Login
Formular Registru Evidenta Sistemelor individuale de epurare
Monitorul oficial local
1 - STATUTUL UNITATII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
2 - REGULAMENTE - PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții ale Primarului comunei
3 - HOTĂRÂRILE CONSILIULUI LOCAL
PROIECTE DE HOTARARI
Registrul pentru evidenta proiectelor de hotarâri transmise spre adoptare Consiliului Local
Registrul pentru evidenta hotarârilor Consiliului Local al Comunei
4 - DISPOZITIILE PRIMARULUI
Registrul pentru evidenta proiectelor de dispozitii ale primarului Comunei
Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul comunei
5 - DOCUMENTE SI INFORMATII FINANCIARE
Buget din toate sursele de venit
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei1
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Bilanturi contabile
6 - ALTE DOCUMENTE
Declarații de căsătorie
Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general
Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local
Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local
Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
Alte documente a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
Registrului privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza Hotărârile Consiliului local al comunei / Dispozițiile emise de Primarul comunei
Registrului pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consililui local al comunei și Dispozițiilor cu caracter normativ emise de Primarul comunei
3.HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
2024 - HCL
2023 - HCL
2022 - HCL
Monitorul oficial local
1.STATUTUL COMUNEI (1)
2.REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE (0)
3.HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE (144)
4. DISPOZIȚIILE AUTORITĂȚII EXECUTIVE (0)
5. DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE (10)
6. ALTE DOCUMENTE (36)
Planuri urbanistice (56)
Alegeri Locale (2)
Arhiva Hotarari|Dispozitii|PV
Dispozitii ale primarului
Hotarari Consiliu Local
Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local
Meniu
Acasa
Comuna Frumusani
Date Geografice
Localizare
Relief
Clima
Populatia
Asistenta medica
Date istorice
Informatii utile
Situatia actuala
Agricultura, silvicultura si dezvoltare rurala
Infrastructura si mediu
Turism
Educatie si cultura
Galerie Frumusani
Galerie Primarie
Cetateni de onoare
Evenimente
Despre
Legislatie
Conducere
Lista persoanelor din conducere
Agenda conducerii
Organizare
Regulament de organizare si functionare
Organigrama
Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
Guvernanta corporativa a intreprinderilor publice
Cariera - anunturile posturilor scoase la concurs
Programe si strategii
Rapoarte si studii
Rapoarte
Studii
Edilii nostri
Alesi locali
Atributii
Functionari publici
Primarul
Atributii
Declaratii
Mesaj
Comisii de specialitate
Proiecte
Portofoliu de proiecte
Strategia de dezvoltare
Obiectivele strategiei de dezvoltare
Planul de dezvoltare durabila
Viziunea comunitara
Reglementari
Informații interes public
Anunturi importante
Chestionar furnizare servicii -Anexa II
Solicitare informatii. Legislatie
Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget din toate sursele de venit
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei1
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Situatia anuala a finantarilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fara scop patrimonial
Bilanturi contabile
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000€
Contractele de achizitii publice cu valoare de peste 5000€
Documente privind executia contractelor
Anunturi si oferte
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Declaratii de avere si de interese
Comisia paritara
Protectia datelor cu caracter personal
Concursuri
Taxe
Impozite si taxe
Plati
Transparența decizională
Proiecte acte normative aflate in consultare publica 2019-2023
Formular pentru colectarea de propuneri, opinii si recomandari
Registrul pentru consemnarea si analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandarilor
Dezbateri publice
Consultari interministeriale
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate
Sedinte publice/anunturi/minute
Raport evaluare implementare Legea nr.52/2003
Perosana responsabila pentru relatia cu societatea civila
Registrul asociatiilor, fundatiilor si federatiilor luate in evidenta de institutie
Hotarari Consiliu Local
Alte informatii
Integritate institutională
Cod etic
Lista cuprinzand cadourile primite
Mecanismul de raportare a incalcarilor legii
Declaratia privind asumarea unei agende de integritate organizationala
Planul de integritate
Servicii și compartimente
Urbanism
Autorizatii si certificate
Planuri urbanistice
Nomenclator Stradal
Formulare si cereri
Registrul Agricol
Publicații si oferte Legea nr.17 - extravilan
Rapoarte statistice
Cadastru si Agricultură
Financiar-contabil
Taxe si impozite
Publicații, somații și executări silite
Starea civila
Juridic si resurse umane
Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență
Administrativ
Cultură
Utilități Publice
Acte necesare
Arhiva articole
Alegeri locale
Contact
Datele de contact ale autoritatii
Relatii cu presa
Programul de functionare
Program de audiente
Petitii
Email institutie
Login
Formular Registru Evidenta Sistemelor individuale de epurare
Monitorul oficial local
1 - STATUTUL UNITATII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
2 - REGULAMENTE - PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții ale Primarului comunei
3 - HOTĂRÂRILE CONSILIULUI LOCAL
PROIECTE DE HOTARARI
Registrul pentru evidenta proiectelor de hotarâri transmise spre adoptare Consiliului Local
Registrul pentru evidenta hotarârilor Consiliului Local al Comunei
4 - DISPOZITIILE PRIMARULUI
Registrul pentru evidenta proiectelor de dispozitii ale primarului Comunei
Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul comunei
5 - DOCUMENTE SI INFORMATII FINANCIARE
Buget din toate sursele de venit
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei1
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Bilanturi contabile
6 - ALTE DOCUMENTE
Declarații de căsătorie
Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general
Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local
Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local
Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
Alte documente a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
Registrului privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza Hotărârile Consiliului local al comunei / Dispozițiile emise de Primarul comunei
Registrului pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consililui local al comunei și Dispozițiilor cu caracter normativ emise de Primarul comunei