Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Anunt concurs - Referent, clasa III, grad profesional asistent, in cadrul Compartimentului registru agricol

Nr.4632/05.10.2016

 

ANUNȚ

 

Prin prezenta, in conformitate cu prevederile art.58 alin.2 lit.(b) din Legea nr.188/1999 r2, va inștiințăm despre organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea funcției  publice de execuție din cadrul aparatului propriu al Primarului comunei Frumușani, respectiv ;

 

Referent, clasa III, grad profesional asistent, in cadrul Compartimentului registru agricol.

 

Candidații trebuie sa indeplinească cumulativ, condițiile prevăzute la art.54 coroborate cu dispozițiile art.57 alin.5 lit.a) din Legea 188/1999  rerepublicată

-        condiții de studii: studii medii absolvite cu diplomă de Bacalaureat.

-        condiții de vechime: vechime de minim 6 luni in specialitatea studiilor.

 

CALENDARUL ORGANIZARII CONCURSULUI

 

TERMEN DEPUNERE DOSARE:10.10.2016 – 31.10.2016, ora 14,00

SELECȚIA DOSARELOR: 08.11.2016

PROBA SCRISA: 10.11.2016, ORA 10.00

INTERVIUL: 10.11.2016, ORA 14.00

Concursul se organizează la sediul Primăriei comunei Frumușani, jud. Călărași,

Date de contact: Secretariat UAT Frumușani D-na Oaie Georgeta,  tel/fax 0242.516.012, e-mail:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.,

 

CONDIȚII GENERALE DE INSCRIERE LA CONCURS:

  • au cetăţenie română, cetăţenia altor state membre ale UE sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România.
  • au absolvit studii medii cu diploma de Bacalaureat
  • cunosc limba română scris şi vorbit.
  • au vârsta minimă reglementată de prevederile legale.
  • au capacitate deplină de exerciţiu.
  • au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează.
  • îndeplinesc condiţiile de studii şi vechime sau alte condiţii specifice potrivit postului scos la concurs (vechime de minim 6 luni in specialitatea studiilor).
  • Nu a fost condamnat/ă definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

CRITERII DE EVALUARE PENTRU INTERVIU:

-        abilități de comunicare;

-        capacitate de analiză si sinteză;

-        abilitățile impuse de funcție;

-        motivația candidatului

-        comportamentul in situații de criză

CONDIȚII  DOSAR INSCRIERE CONCURS

Pentru concursul de recrutare (funcţii publice de conducere şi funcţii publice de execuţie), dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008:

  • copia actului de identitate;
  • formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată;
  • copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
  • copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate- număr pagini;
  • cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire).
  • adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
  • declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate..

BIBLIOGRAFIE pentru ocuparea functiei publice de executie- consilier asistent in cadrul Compartimentului registru agricol.

 

• Legea nr 215/2001 a administraţiei publice locale , cu modificarile si completarile ulterioare

•Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare

 

•Legea nr. 7/2004 privin Codul de conduita al functionarilor publici

•Legea 544/2001        privind liberul acces la informaţiile de interes public cu modificările și  completările ulterioare

•OG nr. 28/2008 aprobată prin Legea nr.  98/2009 privind Registrului Agricol cu modificările și completările ulterioare.

•HG 661/2001 privind procedura de eliberare a certificatului de producător cu modificările și completările ulterioare.

OG  nr.33/2002 aprobată prin  Legea 223/2002 privind reglementarea eliberării certificatelor şi adeverinţelor de către autorităţile publice centrale şi locale.

•Legea 7/1996 Legea cadastrului si publicitatii imobiliare actualizata.

•Legea 54/1998 privind circulatia juridica a terenurilor.

•HG 1632/2009 privind registru agricol pentru perioada 2010-2014

•HG 661/2001 privind procedura de eliberare a certificatului de producator

 

  • Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilită în vederea susţinerii concursului inclusiv republicările, modificările şi completările acestora.

 

Concursul consta in trei etape:

  1. Selectarea dosarelor de inscriere in teren de cinci zile  lucratoare de la expirarea termenului de depunere a acestora.
  2. Proba scrisa.
  3. Interviul.

 

PRIMAR, DUȚĂ PAUL

 

@2024

Meniu