Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Anunt concurs - registru agricol

 

 

ROMANIA

JUDEŢUL CĂLĂRAŞI

COMUNA FRUMUŞANI,

INSTITUTIA PRIMARULUI COMUNEI FRUMUSANI

Str. Principala nr.70, Sat Frumusani, Comuna Frumusani

e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Telefon / Fax : 0242.516.012

 

Nr. 3488/24.09.2015

A N U N T

 

 

            Primaria  Comunei Frumusani, Judetul Calarasi organizeaza concurs de recrutare  pentru ocuparea  functiilor publice de executie vacante din cadrul aparatului propriu al Primarului Comunei Frumusani,:

 

 

CALENDARUL ORGANIZARII CONCURSULUI

 

TERMEN DEPUNERE DOSARE:28.09.2015-19.10.2015, ora 14,00

SELECTIA DOSARELOR: 20-26.10.2015

PROBA SCRISA:29.10.2015, ORA 10.00

INTERVIUL: 29.10.2015, ORA 14.00

 

Concursul se organizeaza la sediul Primariei Com. Frumusani, jud. Calarasi,

Date de contact: Secretar UAT Frumusani Dascalu Liliana,  tel/fax 0242.516.012, e-mail:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.,

 

 

 

CONDITII GENERALE DE INSCRIERE LA CONCURS:

  • au cetăţenie română, cetăţenia altor state membre ale UE sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România.
  • Au studii universitare absolvite cu diploma de licenta
  • cunosc limba română scris şi vorbit.
  • au vârsta minimă reglementată de prevederile legale.
  • au capacitate deplină de exerciţiu.
  • au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează.
  • îndeplinesc condiţiile de studii şi vechime sau alte condiţii specifice potrivit postului scos la concurs.
  • nu au fost condamnaţi definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni

 

CRITERII DE EVALUARE PENTRU INTERVIU:

 

-          abilitati de comunicare;

-          capacitate de analiza si sinteza;

-          abilitatile impuse de functie;

-          motivatia candidatului

-          comportamentul in situatii de criza

 

 

CONDITII  DOSAR INSCRIERE CONCURS

Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta până la data de  19.10.2015, ora 14,00 la secretariatul Primariei Com. Frumusani, un dosar care va conţine următoarele documente :

• cerere pentru participare la concurs;

• curriculum vitae;

• copie diploma absolvire studii superioare ;

• cetăţean român, cu domiciliul în România;

• copie xerox carte de identitate (sau buletin) în termen de valabilitate;

• fisa/aviz medical;

• cazier judiciar;

• adeverinţă privind vechimea

• alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului;

Pentru concursul de recrutare (funcţii publice  de execuţie), dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008:

- copia actului de identitate;

- cerere de inscriere la concurs;

- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;

- copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate- număr pagini;

- cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire).

- adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;

- declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.

 

BIBLIOGRAFIE pentru ocuparea functiei publice de executie- consilier debutant in cadrul Compartimentului registru agricol.

 

• Legea nr 215/2001 a administraţiei publice locale , cu modificarile si completarile ulterioare

•Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare

 

•Legea nr. 7/2004 privin Codul de conduita al functionarilor publici

•Legea 544/2001        privind liberul acces la informaţiile de interes public cu modificările și  completările ulterioare

•OG nr. 28/2008 aprobată prin Legea nr.  98/2009 privind Registrului Agricol cu modificările și completările ulterioare.

•HG 661/2001 privind procedura de eliberare a certificatului de producător cu modificările și completările ulterioare.

OG  nr.33/2002 aprobată prin  Legea 223/2002 privind reglementarea eliberării certificatelor şi adeverinţelor de către autorităţile publice centrale şi locale.

•Legea 7/1996 Legea cadastrului si publicitatii imobiliare actualizata.

•Legea 54/1998 privind circulatia juridica a terenurilor.

•HG 1632/2009 privind registru agricol pentru perioada 2010-2014

•HG 661/2001 privind procedura de eliberare a certificatului de producator

 

  • Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografia stabilită în vederea susţinerii concursului inclusiv republicările, modificările şi completările acestora.

 

Concursul consta in trei etape:

  1. Selectarea dosarelor de inscriere in teren de cinci zile  lucratoare de la expirarea termenului de depunere a acestora.
  2. Proba scrisa.
  3. Interviul.

 

 

 

 

                                    PRIMAR ,

                                DUTA PAUL

 

 

 

 

 

 

 

@2024

Meniu