Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Anunt concurs - Administrator Public - studii superioare

INSTITUTIA PRIMARULUI COMUNEI FRUMUSANI

Str. Principala nr.70, Sat Frumusani, Comuna Frumusani

e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Telefon / Fax : 0242.516.012

Nr.4558/18.11.2015

 

            A N U N Ț

 

            Primăria  Comunei Frumușani, Județul Călărași organizeaza concurs pentru ocuparea următorului post vacant, personal contractual cu functie de conducere in cadrul aparatului propriu al Primarului Comunei Frumușani,:

-        1 post administrator public- studii superioare

 

 

CALENDARUL ORGANIZĂRII CONCURSULUI

 

TERMEN DEPUNERE DOSARE: 09.12.2015, ora 12,00

EVALUAREA DOSARELOR CANDIDAŢILOR: 10.12.2015

PROBA SCRISA: 17.12.2015, ORA 10.00

INTERVIUL SI PREZENTAREA PROIECTULUI DE MANAGEMENT: 18.12.2015, ORA 10.00

Concursul se organizeaza la sediul Primăriei Com. Frumușani, jud. Călărași,

Date de contact: Secretar UAT Frumușani Dascalu Liliana,  tel/fax 0242.516.012, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.,

 

 

 

CONDIȚII GENERALE DE ÎNSCRIERE LA CONCURS:

  • Au cetăţenie română, cetăţenia altor state membre ale UE sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România.
  • Cunosc limba română scris şi vorbit.
  • Au vârsta minimă reglementată de prevederile legale.
  • Au capacitate deplină de exerciţiu.
  • Au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează.
  • Îndeplinesc condiţiile de studii şi vechime sau alte condiţii specifice potrivit postului scos la concurs (vechime minim 3 ani in functii de conducere in administratie publica).
  • Nu a fost condamnat/ă definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea

                                                                                                                                                                         

CRITERII DE EVALUARE PENTRU INTERVIU:

 

-        abilitați de comunicare;

-        capacitate de analiza si sinteza;

-        abilitatile impuse de funcție;

-        motivația candidatului

-        comportamentul in situații de criza

 

 

 

1.      CONDIȚII SPECIALE DOSAR ÎNSCRIERE CONCURS

Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta până la data de  09.12.2015, ora 12,00 la secretariatul Primăriei Com. Frumușani, un dosar care va conţine următoarele documente :

• opis (2 exemplare, unul rămâne la dosar altul la candidat);

• cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;

• curriculum vitae format europass;

• cursuri postuniversitare in domeniul administratiei publice sau cursuri de perfectionare”Administrator Public”;

• proiect de management;

• diploma/adeverinta, studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă (licentiat stiinte administrative) ;

• cetăţean român, cu domiciliul în România;

• copie carte de identitate (sau buletin) în termen de valabilitate;

• fișă medicală/adeverință/ scrisoare medicală care să ateste starea de sănătate eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;

• cazier judiciar;

• copie carte de muncă/adeverință vechime in munca;.

• alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului;

Nu se acceptă depunerea de dosare incomplete

 

In  vederea sprijinirii potentialilor candidati,             pentru   redactarea proiectului de management,  primarul, prin       intermediul  aparatului  propriu,  poate  pune la dispozitia solicitantilor  informatii  privind  activitatea  autoritatilor  administratiei  publice  locale  si  alte informatii de interes general, in conditiile Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informatii de interes public

 

BIBLIOGRAFIE (ADMINISTRATOR PUBLIC)

 

1)     Legea nr.215 /2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

2)     Legea nr.393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificările ulterioare ;

3)     Legea nr.24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare ;

4)     O.G. nr.27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor;

5)     Legea nr. 233/2002, pentru aprobarea O.G. nr. 27/2002, privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor;

6)     Legea nr.161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, cu modificările şi completările ulterioare ;

7)     O.U.G. nr.54/2006 privind regimul contractelor de concesiune, de bunuri proprietate publică, cu modificările ulterioare;

8)     H.G. nr.168/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr.54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică;

9)     Ordonanţa Guvernului nr. 35/2002, pentru aprobarea regulamentului cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor locale, cu modificările şi completările ulterioare ;

10)  Legea nr. 52/2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică ;

11)  Legea nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare ;

12)  Hotărârea Guvernului nr. 123/2002, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public ;

13)  Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu completările şi modificările ulterioare;

14)  Hotărârea Guvernului nr. 925/2006, pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;    

15)  H.G. nr.71/2007 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii prevăzute în O.G. nr.34/2006.

16)  Legea nr. 315/2004, privind dezvoltarea regională în România, cu modificările şi completările ulterioare;

17)  Hotărârea Guvernului nr. 457/2008, privind cadrul instituţional de coordonare şi de gestionare a instrumentelor structurale ;

18)  Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006 ;

19)  Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările ulterioare;

20)  Legea nr. 273/2006, privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare.

@2024

Meniu